søndag 27. desember 2009

årets juletre

Et litt mørkt bilde av årets juletre, egenhendig hogd, "montera" og pynta av meg selv. Det er noe rart når det nermer seg jul og juletrefoten har blitt observert opptil fleire ganger, men når dagen kommer da en har bruk for den har den på mystisk vis blitt sporløst borte!! I år blei derfor en sinkbøtte brukt i stedet og det blei ikke så dumt det heller.





Pynten består hovedsakelig i tørkede appelsinskiver, papirkorger, kuler i noe naturgreier som jeg kjøpte hos Panduro da de hadde salg i høst og små pynteting som jeg har fått opp gjennom barndommen.


Fra vi var små (broren min og jeg) var det sånn at hver jul fikk vi en liten ting til å ha på juletreet. Det gjorde at da vi etterhvert flyttet ut hadde en liten samling med juletrepynt til treet.


Årets juletre går i fargene kvitt, gull og rødt med innslag av naturpynt, hvis en kan kalle det det. Ganske fint synes jeg :)



Tar også sjangsen å vise fram reinsdyret til Tov med pynten sin. Synes det blei litt artig jeg da, hehe...

Har du kanskje noe julepynt som du vil vise fram? Rart, sært, stygt eller fint? Hvis du har lyst kan du godt legge til en link :)

Uansett pynt eller ikke, ønsker jeg alle en fortsatt fin romjul :) Nå må jeg få bakt ut den brødeigen!!

1 kommentar:

Mariann sa...

Fortsatt riktig god romjul til deg også.