onsdag 10. juni 2009

Trøtt og sliten

Nå er jeg trøtt og sliten. Har begynt på sommerjobben på gartneriet og trives med oppgavene der. Har potta en heil haug med rota stiklinger og potta endel planter over i større potter bla "kveke" hehe. Den eldre garde der syntes det var festlig og fortalte sjefen at han kunne komme til henne og grave opp meir, og det heilt gratis ;)

Hvor mykje jeg skal jobbe framover er uvisst da jeg ikke har fått svar på hvor mykje jeg får i lønn. De fleste andre der er trygda og får bare en symbolsk timelønn, om en kan kalle det det, jeg har ingen annen inntekt så jeg krever meir! Jeg har jobba hodet og ræva av meg og har fått bra tilbakemelding på det så jeg forventer å få betalt for det også, ellers kan jeg like godt gå heime og pusle! Får se hva han foreslår når han har prata med arbeidskontoret om normal lønning... Skal purre på han igjen i morra... Surr...

Ingen kommentarer: