torsdag 13. mars 2014

Pellisstiklinger og tomatfrø

Våronna er i gang for fullt i stua(!) Soverommet har blitt okkupert av to bikkjebur siden i fjor og planterommet har måtte flyttet på seg.

7stk tomatsorter er sådd:
Ola Polka
Polar Baby
Micro Tom
Mei Wei
Mexico Midget
Tigrette cherry
Sub artic plenty

Stiklinger:
Keymar B West 8stk
Dolly Vardon 5stk
Black velvet rose 1 stk
P. tongaense 5stk
Sussex Delight 3stk

Slyngesak 7stk (tørkesterk skyggeplante. Har ikke blomstret hos meg, men har fine blanke blader og er voksevillig og grei)

Kjekt å notere her så jeg finner info neste vår (papirene min har forsvunnet på magisk vis).


2 kommentarer:

Mariann sa...

Spennende tomatsorter du har sådd. Jeg har funnet fram posene, men må gå gjennom og finne ut hvilke jeg skal så i år.
Det ser ut til at de t blir masse flotte pelargonier hos deg i år.

ElseT sa...

Det spirer og gror i Bakkane og ser eg. Tomatane mine har spirt og, dei fleste iallefall.
Eg er heilt einig i at bloggen er ei ypperleg notablok. Eg skriv det meste der, så kan det kanskje virke litt merkeleg for dei som les alt skrabbelet mitt, men det er så kjekt å finne fram att seinare. Eg vert ofte litt irritert på meg sjølv for at eg har skrive litt for lite, men det får no så vere. Ha ein god dag!