tirsdag 19. mai 2009

Moseplassen :D

Markblomsts blogg Moseplassen er en av de bloggene jeg pleier å kikke innom med javne mellomrom. Der har jeg fått tips til hvordan jeg kan justere bredda på skrivefeltet i bloggen og jeg har fått være med på "Frøken" konkurranser der :)

I tillegg til diverse aktiviteter har bloggen nyttig informasjon om forskjellige fugler, dyr og planter krydret med schnasne bilder! Artig hvor rikt dyreliv en kan få inn i hagen, her i Bakkane er det låvesvalene som dominerer og bare en skarve kjøttmeis innimellom, så sånn er det!

Klikk deg en tur innom Moseplassen du også :)

2 kommentarer:

anne -moseplassen sa...

det var da veldig hyggelig anbefaling! takker for den :)
Bakgrunnsillustrasjonen er basert på en kjøpt vektorfil, som jeg så har klippet opp og redigert til det du ser. Så selve fuglene er ikke mine nei. Tenkte jeg skulle skrive og fortelle litt mer om hele designet senere, må bare hageblogge litt først :)

Mari sa...

Akkurat ;) fint blei det hvertfall og de passer godt til siden din