fredag 30. juli 2010

Godt å kunne sitte inne... nå m fleire bilder

...var det ikke akkurat sol?



Kom på at jeg hadde noen planter til undervanning i dammen...


fire kasser fiska jeg opp fra dypet. Må kunne si at de har fått en ordentlig rotbløyte haha...

Lengre opp i vegen fant jeg Litago's hemmelige kilder. Lurer på hva Tine sier nå?

I det siste har det vert endel ordning langs vegen her med kabler og rør. Hvordan disse karene som har lagt et rør ut i en bratt jordskrent har tenkt, det vet jeg ikke. Til og med JEG skjønner at dette ikke er noe lurt... Mjadda...

4 kommentarer:

Mariann sa...

Oj, det trengs visst ikke vanning i hagen hos dere for tiden. Håper ikke noen begynner å legge rør på den måten her på vestlandet også,- ikke det lureste jeg har sett.

Flotte potetblomster i forrige innlegg. Håper tomatene vokser like godt fremdeles.

smgj sa...

Det var litago' ja. Huff... vi får virkelig håpe at vi får det igjen på strømprisen, om ikke annet.

AnKa sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
Håper plantene dine overlevde vanninga?:)
Vi her nord har hatt en elendig sommer..... stort sett bare regn!!!
Men får vi noen finværsdager i høst, klager vi ikke så mye lengre:)

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er