onsdag 11. mai 2011

Kjøkkenhage del 1 snart i boks

Nå ser jeg snart slutten på kjøkkenhage del 1, den flate delen. 6 pallekarmer er plassert, inkludert Alle-Pallekarmers-Mor og jeg har malt bord til å ha i enden der jeg skal ha tomater . Når de er plassert forsvinner endel jord oppi der og da kan jeg sette ned resten av steinene. Etterpå da så kan rsten av pallekarmene plasseres og jeg kan gjøre ferdig gangene. Oversikt over hvordan logistikken skal løses er viktig ;)

Er oppe i 31 lam and counting. Greit å holde oversikten ;)

3 kommentarer:

Gentiana nivalis sa...

Det høres ut som en flott liv å være sauejordmor, men slitsomt siden det ikke er noe vaktskifte! Du verden så flott lam!

Anne (Moseplassen) sa...

Jeg lurer litt på hvor mye jord jeg kommer til å trenge for pallekarmene mine, betraktelig mer en jeg tror, tror jeg.. hehe. Men hurra for grønnsakshage :D

Mari sa...

jah..si det? Antagelig alt for mykje ;) Jorda i kjøkkenhagen er rimelig god, så jeg senker bare nivået rundt karmene og hiver jorda fra gangene oppi. Inni mitt hode så trur jeg at det går 3 sekker/karm, men kan ikke bekrefte dette...