torsdag 30. juni 2011

Hva jeg har gjort i det siste

Juni har flydd av gårde som en vind og i morra er det Juli alt! Hvor er pauseknappen? Eller vent litt... tror ikke jeg vil finne pauseknappen i dag, men vente til den evt kommer en solskinnsdag! Det tror jeg hadde vert lurt. Veit ikke hvordan det er rundt omkring ellers, men her har det regnt i uendelige tider. Illustrert under her med Bastian som sjekker værforholdet og velger å bli inne.
Det er en stund siden jeg har skrevet noe nå, men jeg har holdt på med litt av hvert.
Billesafari

Kaningare-safari (skeivt ja, men kaninene klager ikke ;) )
Blomstersafari

Fiskesafari. Egentlig etter makrell, men etter gliset å dømme så likte Gubben denne fangsten bedre...
Babysafari...! Tanteungen vokser som et uvær og ja se der, kanskje det blir en liten Hagegal av henne også?
Har også vært på 2 blomsterbeddsafari, sauejaktsafari og vedsafari. Om ikke lenge (når/hvis) det tørker opp skal Rutta og jeg på en ordentlig safari!! På jakt etter gamle roser og div busker! Safarioppdateringer kommer :D

2 kommentarer:

ElseT sa...

Det er vel helst i tider med lite blogging at det skjer mest, iallefall så her hjå meg. Du har no verkeleg fått opplevd litt av kvart. So kjekt å sjå små barnehender som rører ved plantene. God helg!

Vivishagerom sa...

Enig med deg, nå går tia altfor fort. Skulle ønske det var blitt skikkelig sommervært snart slik at vi kan sitte ute og nyte sommerkvelden, gå turer i hagen og nyte blomstring.
Så flott og god plass kaninene dine har. Vi har også 4 kaniner, men må finne en bedre løsning for dem har begynt å grave seg ut.
Alltid en utfordring med hage og dyr, men slik går nå dagene.