fredag 28. januar 2011

Før-bilde og bildebevis av vårsysler

Gårsdagens innlegg handla om farger og dagens innlegg viser fram et par bilder av det omtalte rommet oppe. Før-bilder er alltid kjekt, så har en noe å sammenligne med og som dukomentasjon på arbeidet som er lagt inn :) Rommet er i grunnen ganske så stort. Det som blir vist på bildene er under halvparten av rommet. Den andre delen er full av diverse asker og greier som venter på å få sin egen plass i kaoset...
Har litt problemer med flytting av bilder og klippe/lim funksjonen er heilt koko så bildene kommer i omvendt rekkefølge her. Urtepottene mine har kommet inn i varmen og i år SKAL jeg ha mengder med urter. Jeg skal ha massevis av urtesalt og da må stiklingsmaterialet vekkes til live.



Her kan dere beskue et hjørne av rommet. Innbygd skap og greier! Bokhylle har vi også, om det er hylla eller rommet som er i vater skal være uvvist, veit ikke om jeg vil sjekke ;)
Andre hjørnet av rommet. Bildene er nesten overlappende, mangler bare stikkontakten på bildet over. Vinduet på det øverste bildet er det en kan skimte på det under her. Dagens økt, før jeg måtte fly på jobb, var kvistlakke dette partiet som vist på bildene + resten av veggen til venstre for døra og ha på et lag med grunning. Planen er å gjøre rommet ferdig heilt på egenhånd med hyller og arbeidsbenk og heile pakka mens Gubben er å kjører lastebil. Blir spennende å se om jeg får det ferdig uten at han legger merke til det >:) Fortsettelse følger!


Ingen kommentarer: