onsdag 22. april 2009

Kål 'January King 3'
Kålrot 'Gro' (gammel type fått fra genbanken, valgt pga navnet -> svigerinne hehe)
Kålrot
Kinesisk kål 'Cha Cha'
Blomkål 'Early Snowball'
Broccoli 'Early purple sprouting'
Rosenkål 'Peer Gynt'
Ringblomst, diverse rester
Mørkerød enkel stokkrose
Rosa enkel stokkrose
Rosa sommerstokkrose
Gypsophila paniculata - Brudeslør
Sommerstokkrose 'Pink Regis'
Tagetes 'Burpees Gold' 50cm
Tagetes mix
Digitalis 'Woodlanders'
Papaver paeoniflorum 'White Cloud'
Squash 'Gold Rush F1'
Brixa maxima - hjertegras
Borago officinalis 'Alba'
Mais 'Double standard (52 frø...)
Scorzonner
Kvite akeleier (kvit morplante)
Ryllik 'Summer pastels'
Solhatt 'Satelite mixed'
Nigella 'Allsorts'
Corn marygolds
Monarda didyma 'Panorama'
Campenula 'Fairythimbles'

sådde jeg her om kvelden. Endel av frøposene hadde tilfeldigvis blitt lagt til bløyting her tidligere en kveld... Snille mannen skulle gi meg noe vann og klarte å søle utover bordet. Det så ut som han bomma på blomsterpotta jeg hadde noen frøposer i, men dengang ei fant jeg ut her om mandagen. Da måtte jeg nesten så hele posene også så det er fare for overskuddsplanter kan en si...

Føler at jeg ikke har tid til noen ting nå som det er så lyst ute. Dvs dårlig tid til blogging, blogglesing og eksamensforberedelser... Fysj og fy! Her må det skjerpings til!
Men jeg får da gjort litt ute og i kveld har jeg planta ei potterose som jeg delte opp og klipte litt tilbake samt Iberis bebisene mine i den nye sitteplass beddet som har poppet opp. De ligger under en dyne av fiberduk så de ikke blir innskrumpa når sola titter fram i morgen (hvis den gjør det).

Ellers har jeg spist neslesuppe med egg i til kveldsmat to kvelder på rad. Nå er det tomt for flattbrød så da vet jeg hva som må gjøres til søndagen. Jeg er som vanlig på denne tiden trøtt, og i tillegg litt kvalm. Naboene var bortom med takk-for-at-du-passa-katta sjokolade og det var mektige franske greier! Bra det, så varer de lengre hehe

God natt god natt fra oss i Bakkane :)

1 kommentar:

Merethe sa...

Lykke til med frøsådd og lesing. Våren er en travel tid. :)