tirsdag 16. mars 2010

Jeg har blitt tante!!


Hah! Nesten ei uke på overtid har broren min og samboeren fått ei lita jente!! Ble vekket av telefonen sent i går kveld og da var det vel overstått! Fikk ikke samlet hjernen nok til å spørre om vekt og lengde og broren min hørtes helt utslitt ut (kunne nesten tro han hadde født selv, hehe) så det sa han ingenting om. Befalte mms bilde i dag så håper det kommer en snart. Så moro! Et lite minimenneske!!
Oppdatering: 3088g, 48cm og som snytt ut av nasa til broren min!

7 kommentarer:

hajal. sa...

Gratulerer som tante ! Altid stort å få nye familiemedlemmer. :-)

Elisa sa...

Gratulerer så mykje! Det kan vere ganske røft for fedrene også, veit du...

Randines hageblogg sa...

Gratulere med tantebarnet, kjekt med nye små barn i familien...

IngunnBW sa...

Gratulerer, så kjempekoselig!

Mari sa...

Ja det er så stas atte :D Sonija og bebisen kommer heim på fredagen så da blir det nok et lite besøk i løpet av helgen hørtes det ut som.

Stakkars broren min, hehe. Ja det er tøft for fedrene også. Vi (Sonija og jeg) har flere ganger flirt over fødenervene hans ;) Kan ikke akkurat se for meg han som bleieskiftarbeider, men jeg tror at det går seg til etterhvert :)

Elsa sa...

Gratulerer med tantebarnet:)

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer som tante :) Det er lite under hver gang et nytt lite menneske blir født!

God helg. Hilsen Margrethe