torsdag 29. april 2010

Det blomstrer

Nå er det fleire som har begynt å blomstre :)

Disse tulipanene her foreksempel. Mener å huske at de het Red Ridinghood, men gullfisk som jeg er kan jeg nok ikke ta gift på det... Virkelig flotte er de nå, og de passer så godt innat steinene synes jeg.



Denne blomstrer også, heilt aleine stakkars. Har ikke peiling hva det er for noe, så hvis noen har forslag å gi så tar jeg imot med takk

De tre musketerer blomstrer også. Kan ikke skjønne hvorfor jeg har plassert dem så bakvendt til. Hvis jeg ikke husket at jeg hadde plantet krokus der hadde jeg ikke sett dem...
Ikke så mye som blomstrer ennå, men snart er det mai og da begynner det å hjelpe seg vil jeg tro :)

2 kommentarer:

Margrethe sa...

Så nydelig med de røde tulipanene mot stein. Jo det er nok litt av hver som dukker fram nå etter hvert, og jeg ser fram til en fin helg med tid til hage. Håper det blir fint hos deg også.

anne -moseplassen sa...

flotte røde tulipaner :)
Den blå ser ut til å være en snøstjerne, det finnes noen ulike, men jeg aner ikke akkurat hvilken av de dette er. Om du ser videoen jeg har laget fra Botanisk hage (på bloggen) så kan du få masse inspirasjon til å skaffe deg flere slike, og lage blå tepper :D