torsdag 3. mars 2011

Hva gleder jeg meg til i hagen i år?

Jo det skal jeg si deg!!
Jeg gleder meg til å kunne sitte ute, i skyggen, med god mat og lesestoff.



Til å kunne gå turer i skogen og se hvordan den forandrer seg fra grå og livløs til grønn og frodig
Til å kunne vasse i svalende vann.


Til å kunne legge meg sammen med "ugraset" og studere både planter og deres besøkende.



Og til å kunne rote rundt i hagen, sette vinterplaner ut i livet og å nyte hagens vakre beboere mens jeg jobber.


Hva gleder du deg til?
Se fleire bidrag på Moseplassen, kanskje du vil dele dine hagedrømmer du også?




11 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Det er mye å glede seg til fremover, flott tekst og bilder!

Randines hageblogg sa...

Alliumene i bildet er Allium sphaerophalon, de er i ferd med å gå ut så nå har jeg kjøpt frø fra Impecta.

Refleksjon på livsvegen sa...

Flotte gleder!!

Fies notiser sa...

Åhhh som vi lengter etter dette :-)

1000 takk også for at du deler tips fra arkivet ditt hos meg, kjempeartig å gjenbruke disse ideene - akkurat like gode i år som i fjor! Er forøvrig veldig spent på hvordan denne dele-dillaen min barker i vei... Det får jo vise seg. Jeg skal iallefall sett sånn vanningsbalje på planen!

Ha en fin dag

Bergheim sa...

Tusen takk for kommentar og besøk på bloggen min. Kjempekoselige innlegg her hos deg. Bildet av pusen i vinduet og ekornet utenfor var kjempeartig. Godt gjort at de satt i ro begge to :) Lykke til med konkurransen på Moseplassen og ha en strålende helg.

Åshild sa...

Veldig hyggelig med kommentar hos meg. Jeg har jeg faktisk ikke hvert her. Har lest litt nedover og kommer nok tilbake, her det en passelig miks av livet.

Hegeslilleboble sa...

Herlige bilder. Koselig blogg du har! God helg:).

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Hei Mari! Du har visst mange blogger. Jeg kommer innom igjen en annen dag:-) Så flotte bilder og koselig tekst til du har her:-)
Det er forskjellige frukttrær vi har i alleen ned til sjøen - 25 i alt. Tusen takk for din hilsen hos meg:-)
Ha en god natt!
Klem fra Hjørdis

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Fine gleder og bilder. Artig vinkel på vannbildet, skulle gjerne vasset både der og snust på skogstemningen : )

krepsemor sa...

Virkelig noe å glede seg til =)

Aia sa...

Ja, det er så mye fint å glede seg til! Koselig tekst til fine bilder!:)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg! det satt jeg pris på!:)

Ha en fortsatt fin kveld videre!

Aia