mandag 1. juni 2009

Årets første bad

Jepp, nå er det jeg som har vært uti. Når en bor rett ved vannkanten da må en starte "tidlig" og det var heile 26 grader i skyggen i dag. Jepp jepp, nå er sommeren her :D

Gubben har reist på jobb og jeg surrer rundt og klarer ikke å konsentrere meg. Skal egentlig gå gjennom stoff til siste eksamen før sommeren, men det er så forbaksa mykje å gå gjennom og jeg blir heller sittende og nynne mens jeg gynger fram og tilbake i fosterstilling... Gahh!!

The weathers hot today, 26 C in the shade. We live right by a lake and the dogs, well one of them anyway, have been out for a swim several times, but I like the water a little bit warmer. Its only a month since the ice left, I wonder what the water temperature was today? Anyway, I'm trying to tell you that I managed to take a bath also. Quite proud of myself :D

My husband has left for work and I'm supposed to read for the last exam before the summer holiday. Its hard to concentrate and I just end up sitting on the couch rocking myself with a manic smile on my face...

4 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Ikke dårlig å ha tatt årets første bad :) Det blir lenge til jeg tar det, tror jeg... Er så kresen på vanntemperaturen :)

Lykke til på eksamen!

Hilsen Margrethe

Hege sa...

Takk for koselig kommentar :)
Årets første bad frister jo mye mer enn eksamenslesing.. hihi.. det forstår jeg godt!!
Lykke til på eksamen :)
-Hege

Ragnhild sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min Mari. Jeg kjenner godt denne følelsen du beskriver med tanke på eksamensforberedelser. Jeg hadde min siste eksamen forrige onsdag, men jeg må innrømme at det ble mer haging en lesing de dagene jeg hadde satt av til å forberede meg. Jeg tenkte at bare jeg blir ferdig med denne eksamen, skal jeg til og med sette pris på å vaske gulv. Iallefall, lykke til Mari :)

elle-melle sa...

Bad?
Jeg skal ha det skikkelig hett både i luften og i vannet før jeg våger meg uti.
Du er modig!