mandag 27. juli 2009

Aksjon mot regnværssyken

Moseplassen har Anne dradd igang en fargesprakende aksjon og oppfordrer alle til å vise fram en farge som gjør en glad. Her kommer mitt bidrag etter å ha kikket gjennom bildene på datan: rååååsa :D Spesiellt pellisene gjør meg glad og i disse dager venter jeg faktisk på at det frøsådde avkommet til nr 2 (Black Velvet Rose) skal åpne knoppene sine, det skal bli spennende!!







Fra V: ukjent pellis, Black velvet Rose
Prydeple, klokkebusk
Sommerstokkrose ukjent, Malva 'Pink Regis'
Potterose fra Plantasjen, pinglete løvemunn
:)
Det var mitt bidrag, tar du utfordringen?


8 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

se der ja! Kjempeflotte farger, og klart man blir glad av rosa, man blir jo glad bare av å si det! råååååååååsa :D

AnneKa sa...

Rosa kan anvendes til kjærlighetsmagi, roe ned følelser, avslapning og mer kjærlighet inn i livet. Mmmmm kansskje jeg skulle satset på rosa ;-)
Nydelig!!!

ASSA sa...

Nydelige blomster!

Hobbygåsa sa...

Så nydelige blomster, ja dette frisker opp på en regnværsdag! Og i dag har vi faktisk hatt bittelitt sol :-)

Mari sa...

Ja ikke sant Anne? Råååsa :D

Så det er hva rosa symboliserer. Kjekt å vite, kjærlighetsmagi - muffins med rosa glasur da ;)

Ja det er jo fint med rosa blomster, selv om jeg er litt motstander av rosa til vanlig. Guttejente schø, her i gården liker vi blått :)

Margrethes hus og hage sa...

Så nydelige farger :) Kosleig med rosa blomster!

Hilsen Margrethe

Unknown sa...

Nydelig bukett av rosa blomster:0)
Dette kvikkar opp i regnveret...
På yr står det 0 mm nedbør men augene seier noko anna når eg kikar ut vindauget *sukk*

Hage foto og natur sa...

Herlig sommerblomster i Rosa!
Jeg er så svak for de blomstringsglade Stokkrosene:D)