torsdag 23. juli 2009

Du finner det på Finn (og Ebay)


Finn.no er en kjekk plass. Sofaen vår fant vi på Finn og Tov aventerer bilene sine der. Jeg har kikket litt rundt etter badekar og fant bla denne og denne. Fresht æh? Fantastisk festlig!! Men det er ikke fargeglade baderomsinredninger jeg skal rope hurra for, det er bøøøøker :D I dag fikk jeg en Smart-pakke som inneholdt 7 veldig fint brukte pocketer. Fantasy pocketer!! og prisen spør du, den nette sum av 300,- ferdig levert hos posten. Det kan en ikke si noe på. "Twilight" serien av Stephenie Meyer og "Inheritance Cycle" av Christopher Paolini, så nå kan jeg ikke se filmene, hvis jeg leser bøkene først og det gjør jeg vell :)
Når jeg er først inne på kjøp av brukte bøker på nett så er Ebay en fantastisk flott plass der jeg har kjøpt bøker fleire ganger. En gang kom det en ask full av pocketer, tror det var 39stk, fra over dammen, hva jeg betalte for den husker jeg ikke, men det var latterlig lite. En av forfatterene var en fyr som heiter Piers Anthony og han skriver artige bøker om landet X'anth som er en del av den "virkelige" verden, bare at innbyggerene (og alt annet rundt dem) innehar en eller annen magisk kraft. Forfatteren skriver med glimt i auget og jeg har tatt meg i å sitte å flire av kommentarer og hendelser rett som det er.
Jo det jeg egentlig skulle si var at i tillegg til at en kan finne billige bøker til en slik og ingenting så er det faktisk veldig enkelt å betale dem også. Ebay bruker PayPal og det eneste du som kjøper trenger er et visakort for å få registrert deg. Pice of cake :) På Ebay kan du by på ting eller du kan kjøpe direkte ved å trykke på "Buy now" knappen. MEN før du begynner å trykke på knapper så send en forespørsel om personen sender til Norge og isåfall hvor mykje det koster, da slipper du å få en smell (som da jeg kjøpte pyntefrosk, som tilfeldigvis var stor som en basketball, der frakta kom på nesten 1000,-...).
Sånn, det var dagens reklame. Da har jeg kanskje klart å narre deg inn på Ebay, hvis ikke kan jeg nevne at de har mykje anna rart enn bøker og pyntefrosker også, feks frø >:)

Ingen kommentarer: