tirsdag 8. mars 2011

Sofaen - min venn


I dag er en av de dagene som en egentlig skulle most vekkerklokka og rulla seg over på den andre siden (eventuelt gjømt seg i en sekk...). Ikke det at de store katastrofene har skjedd i dag. Ikke har jeg ødelagt noe, hvertfall ikke så vidt jeg veit, og ikk har jeg gjort så veldig mye ugang. Det er bare en av de dagene der en sjener i full fart gjennom dagen og krysser fingrene for at en til slutt lander på beina. Litt kattiske egenskaper hadde vert å foretrukke inniblandt. På sånne dager er det godt å komme seg heim og krype opp i sofaen og bli der. I morgen er det atter en ny dag med håp om sol og fullada batterier. Da skal jeg ut å hjelpe våren!!

I kveld derimot holder jeg min venn, sofaen, med selskap.

2 kommentarer:

ide-puffen sa...

ÅÅÅÅÅ jeg har det likt i dag. Mange skriver om vårsprett og rydding. Hos meg er det i morgen i morgen, men ikke i dag. Sitter i sofaen jeg med. Godt det.
Håper batteriene dine er ladet til i morgen.
Kos deg i sofaen.
Randi

Merethe sa...

Hei Mari. Koselig at du blir med på Gi bort`n min :) tenker du var følger på bloggbutikken min som jeg dessverre måtte legge ned.jeg orket simpelten ikke å fylle på med varer og da er det liten vits i :) men koselig at du la deg som følger på hovedbloggen min også. :) I dag er det snøvær her på hedmarken og jeg har holdt meg i sofaen enn så lenge. Men skal ut i hobbyhuset og sy litt tenkte jeg. Skal drømme meg vekk i sommerlige rosestoffer. :) ha det fint. Klemmer Merethe