lørdag 12. mars 2011

Uglevotter

Inne på Hobbyboden er det farlig å være! Massevis av inspirerende tråder for ikke å snakke om fellesprosjekter! Jeg er med på et par-tre stykker og en av dem er Lille Rosins Hobbykalender (hun har begynt å legge ut oppgavene på bloggen, ta en titt da vell :) ) En av måndens oppgaver er disse uglevottene som jeg har sett på tidligere, lagra pdf'en hadde jeg også, men strikket dem? Nei ;)
Et lite sprak bak og disse var fantastisk enkle og kjappe og strikke! Ser litt fancy ut med fletteugler, men ikke la deg lure.

Strikket med dobbel Rubin på pinne 4 og 5,5. Fits like a glove! hahahaha.... :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefine votter!

Anonym sa...

Kjempefine votter!

ide-puffen sa...

Jeg er så glad i ugler så disse må jo bare bli en favoritt. Så morsomme votter.
Kos søndag til deg
Randi

Mariann sa...

Nydelige votter. Kanskje de er enklere å strikke enn det ser ut, men jeg har en liten sperre når det gjelder engelske strikkeoppskrifter. Kanskje det er mulig å komme over den?