fredag 5. mars 2010

Strategi endring

Etter grundig tenkning har jeg kommet fram til noe... Altså, jeg snakker fortsatt om det problemet jeg har med "noen". Greia er at etter mange dager med tomme feller og dalende spirebeholdning har hjernen sakte men sikkert begynt å formulere alternative tankemønstre. Er noen usedvanlig glup? Er noen vegetarianer? Har noen forstoppelse? Hvis ikke hvor er dyngene med små svarte korn? Er det sikkert at noen har fire bein? Kan noen være en snegle som har overvintret i en av pottene med døde brugmansiaer som står på enden av benken....?....!!!!





Nå begynner det å mørkne og lysa skal jeg snart ned å slå av. Etter en stund kanskje det kommer noen frem for et herlig lite måltid på mine resterende grønnkålspirer. DA skal jeg stå klar med lommelykt og saks. Dette blir en spennende kveld kjenner jeg... fortsettelsen følger....

2 kommentarer:

Aud på Dal sa...

Lykke til i jakten, håper du får tak i "noen".
Ergelig at sådden skal bli spist opp.

Margrethe sa...

Denne ettersøksjakta skal jeg følge med spenning. Grøøøøssseeer