torsdag 19. februar 2009

Neivell da >:(

Har brukt kvelden på å så litt mer bla tre sorter tomater som ikke lå der de skulle da de andre ble sådd. Jeg har prikla coleus til tusen og har hmm... alt for mange :"> Syntes jeg var veldig forsiktig da jeg sådde, men de har poppet opp som paddehatter. Det blei for mange å kaste syntes jeg så jeg tok en tur opp til gartneriet og donerte dem bort. Sikkert noen hagegale som hadde vert intressert, men så var det temperaturen da... Fikk også prikla Cherianthus som jeg ikke visste hva var utenom at de skal vere toårige. Googla nå og fant hvertfall ut hvordan de så ut :D

Men grunnen til overskrifta er at jeg på død og liv ikke klarer å få såtabellene inn på bloggen. Jeg har installert Live Writer, men nettet har vert så ustabilt at den ikke får logga seg på :( Jeg kan ikke klippe direkte fra word og hvis jeg limer det inn som bilde blir det knøttesmått og vondt å lese.
Nå gir jeg opp for i kveld og leser litt mer pensumlitteratur før jeg tar kvelden. Denne gangen er det faktisk en fantasybok 'Skammarens dotter' av Lene Kaaberbøl. Ikke verst med tanke på at fanasy klassifiseres som "søppellitteratur" ifølge de lærde... :-B
Får se om jeg får brøyta meg plass på madrassa. Siden soverommet holder på å bli malt er det tryggest å sove her nede, noe kattene tydeligvis setter pris på...
Ha en god natt :)

Ingen kommentarer: