fredag 6. mars 2009

Luna

Blei litt inspirert av Snuffeldyret sine vin omtaler så her kommer det en liten anbefaling fra en vin amatør :)

Nå er jeg ikke noen som er bevandra på druenes marker, men en type som jeg liker ganske godt er Luna. Den er produsert i Chile og som det står bakpå flaska er det en "lettdrikkelig rødvin med bærpreget frukt i duft og smak". Ganske snedig formulering egentlig, bærpreget frukt... Anyway Luna er en god vin synes jeg og vil anbefale den til andre som synes at vin ofte er noe sure greier.

Passer godt sammen med Kims Potet sticks :D Ingen ost og druer på meg i kveld nei hehe ;)

2 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Jeg liker også Chilenske viner, Luna er det nok en stund siden jeg har smakt.
GatoNegro er min favoritt for tiden...

Er også snart klar for gulrotsåing i melkekartonger, mye senere enn i fjor.

Ha en fin helg!

Mari sa...

Ja da skal jeg notere navnet og høre på vårt eminente pol neste gang jeg skal innom. Takk for tips :)