onsdag 20. januar 2010

Award med utfordring

Fikk en award fra et nytt bekjentskap; Margrethe. Vedlig koselig, takk skal du ha :)
Og med denne freshe awarden fulgte det en utfordring der jeg skulle fortelle 7 ting om meg selv som jeg ikke har skrevet før i bloggen.

Hmm, hmmm

- Jeg har gullfiskhukommelse, noe som gjør dette til en utfordring (nei, vent... har jeg skrevet dette tidligere?)
- Jeg er redd for møll og chinchillaer
- Har jegerprøva
- Gikk med sjokkrosa og turkise bukser som jentunge, selv om jeg syntes de var forferdelig stygge, bare for å ikke såre Mamma som hadde kjøpt dem til meg, hehe
- Har vert bikkjepasser ved fleire anledninger
- Vil heller ta i ekskrementer (som det så fint heiter) enn å gjøre rein silen på vaskemaskina
- Har 6 tær på hver fot.

Lura du nå, ja :D
Nei jeg har bare 10 tær, men hvis en slapp å gå med sko så kunne det ha vert litt tøfft. Hvorfor akkurat 10 tær? Jeg er forresten ikke så glad i føtter heller.

Ballen kastes videre til Elisabeth, Timotei og Rigmor.
:)

2 kommentarer:

Seascape sa...

Tusen takk for awarden. Jeg har motatt en slik award til hobbybloggen men ikke til hagebloggen :-))
Skal se hva jeg kan få gjort ut over kvelden.
Klem

Timotei sa...

Gratulerer med awarden og tusen takk for at du vil dele den med meg!