onsdag 27. januar 2010

POD frø i posten, endelig :D


Det hjalp at Elsa fikk sine POD frø i går, for i dag hadde jeg også fått morsomt innhold i postkassa :)
I posen fantes det;
Mangold 'Bright lights'
Gulrot 'Giant Flakkee'
Gulrot 'Yellowstone' x3 (knallgode, fiiine, gule gulrøtter :D
Gulrot 'Siroco F1'
Tomat 'Oregon Spring'
Tomat 'Rainbow cherry mixed'
Blomstertobakk 'Whisper mixed'
Gulrot 'Honeysnack' hadde jeg også bestilt, men det skulle bli ettersendt. I tillegg fikk jeg to bonuspakker med Ruccola salatmix og Ryllik mix.
Er på en gulrotbølge etter at jeg fikk så fine gulrøtter i fjor, tross elendige spireforhold, så nå er gulrotsortene oppe i 11 ved siste telling ;)
I dag var dagen Jaro skulle bli "tante" og det gikk veldig greit. Lettere forvirra og med krage fikk vi han heim og nå ligger han pal på senga si og halvsover. Han skal få noe smertestillende de neste dagene så jeg håper at han ikke har det for vondt, men tror nesten kraga er det verste. Ekle krage.

1 kommentar:

Marit sa...

Jeg fikk sendt en bestilling dit i dag jeg også. Får håpe du lykkes med spiringen!:)