mandag 16. februar 2009

Så litt mer seriøse saker...

I dag føler jeg at jeg har vert super effektiv :-> Jeg har handla, malt tak og muren på soverommet, ordna i skuffene på kjøkkenet (og plutselig fått mer plass, snedig), lest ferdig Villanden, gått tur med bikkjene, laga posepølse, vaska klær, fikk laga middag og dusja i full fart før hagelagsmøte.
Hadde nok fått tid til litt til hvis jeg ikke hadde kjøpt feil malingsrulle da jeg handla til morran så jeg måtte ut igjen... Og malerkoster fra Biltema er ikke å anbefale... Æsj fysj.

På hagelagsmøtet var det en gartner som prata litt om såing og andre vårlige syssler og på åresalget vant jeg en frøpose med salatfrø. Gjennomstittsalderen i kveld var kanskje rundt 60 siden vi var en 4-5stk som ikke hadde nådd overgangsalderen b-( Hun ene tipsa jeg om Hagegal så for se om hun dukker opp der etterhvert :) Ellers så vant jeg en pose frø med salat.

Siden det er alvorlig fare for løsemiddelskade på soverommet så får jeg legge meg på sofan og prøve å sove med en flokk galloperende katter. Lykke til...

1 kommentar:

Anne på Moseplassen sa...

Ettersom jeg er kattesyk så er jeg temmelig missunnelig på deg og dine galoperende katter, men jeg kan jo se at det ikke akkurat fremmer nattesøvnen å ha kattepoter i annsiktet ;)
Da er finalerunden av Frøken Vinter i gang, og du og din nydelige frøken er med :D