mandag 1. februar 2010

Denne rosen SKAL jeg ha!!

Hahaha nå har jeg blitt narret jeg også! Har du sett på bloggen til Ninni i dag? Hvis ikke er du nødt til å ta en tur innom. Flott årskavalkade med fantastiske bilder av en kjempeflott hage :) Velidg begeistret skryt fra meg, men jeg trengte litt farger her jeg sitter på kurs.

Men altså, se på den flotte rosa som Ninni starter med. Aisha heter den og i tillegg til å være en rose så er den GUL. Nå blir det vilt her :D Det jeg falt for med denne rosen må være de flotte støvbærerene. Leser at Aisha skifter farge fra gul og over mot kvit etterhvert som blomsten eldes. Det må gi en fin effekt ville jeg tro og ikke bare får den fine blomster, den kan bli schvær (3m) og den er herdig (H6). Her er flere bilder fra Blomsterplukk.

Hvis jeg kan bare kjøpe meg èn plante i år, så må det være denne <3

4 kommentarer:

heidi sa...

Hei. Så koselig at du la inn link til bloggen min da! Lykke til med Aicha! ;D

hildeG sa...

Aïcha er en av de rosene jeg regelmessig legger ut bilde og anbefaling av i rosetråden på forumet. Har du plass, er det ikke noe å nøle etter, dette er en flott rose. Men vær obs på at du må klippe den litt for å opprettholde en god fasong.

IngunnBW sa...

Aicha kan jeg anbefale av hele mitt hjerte :) La den gjerne få en skyggefull plassering, da får den dypere gule blomster. Det virker som om blomstringen også blir noe lenger enn om den står i full sol. Kjempekoselig omtale av innlegget mitt, takk!

Bjørg 47 sa...

Min Aicha sto mot vest i min gamle hage, flyttet den til min nye hage for tja, ca 4 år siden (røtter til Kina), den overlevde og står nå mot nord, og er praktfull. Tåler altså det meste . Enig i at du BARE MÅ HA DEN !!!!