torsdag 11. februar 2010

Godnatt te


På oppdrag fra svigermor var jeg innom den lille helsekostbutikken i Kragerø, på jakt etter sesamfrø med skall. Det er det ikke godt å finne om dagen... Coop har det egentlig i sortementet sitt, men butikken må ha en viss størelse for å ta det inn, så da må en lete andre plasser.

Sesamfrø hadde de ikke i øyeblikket, men den trivelige damen tok navn og nummer og skal kontakte meg når hun har snakket med innkjøpsansvarlig. Det er service :)

Men så var det gonatt teen da. Har du sett så koselig en boks? Denne teen er så beroligende at en nesten velter over ende bare en ser på esken. Kjempesøt!!! Smakte godt gjorde den også så nå har jeg tømt i meg en kanne med te og føler meg ganske så avslappet. Om det er på grunn av navnet, boksen eller innholdet er ikke godt og si, men det viktigste er at jeg føler at den funker :)

(Nå gjenstår det bare å bli ferdig med å fly på do så jeg kan legge meg, hehe)

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) Er man ikke vant med tedrikking så kan det virke sånn, ja. Jeg synes den hvite teen fra celestial er god innimellom.

Anne (Moseplassen) sa...

får du ikke coop til å ta inn da? om du spør?

Nydelig innpakking på teen ja, koselig :)

Nå er presentasjonen til Frøken Solslikk 2010 ferdig, takk for at du deltar :)