torsdag 18. februar 2010

Oppdatering på Ravna og spirer i snøstorm

Først en liten oppdatering på Ravna. Nå ser det ut som det verste faktisk er over :) Var en tur til dyrlegen igjen på etterkontroll og tok noen nye bilder. Kontrassvesken hun fikk i seg i går hadde vandret videre i tarmen, så selv om det går trått er det snart lys i enden av tunellen, hehe. Dette går nok bra :) Igjen, takk for oppmuntringer!

Så var det over til overskriften (du verden hvor festlig jeg er i ettermiddag, må nok være overtrøtt). Det spirer i flere potter på kjøkkenet, trodde jeg hadde skrevet når de andre spirte, men finner det ikke... Nå gjenstår
Coleus 'Warpaint'

Stemor ' Sorbet Vanilla' og 'Babyface'
Månedsjordbær 'Golden Alexandria'
Fuchsia 'Ballerina mix'

Disse har spirt
Verbena bonariensis, det var hverfall en spire, den har blitt borte, men jeg satser på at det dukker opp flere
Trifolium arvense
Viola cornuta 'Blackcurrant ripple'
Løvemunn, høg mix
Coleus 'Carefree'
Egenhøsta gul stemor
Stemor 'The Clown'

Blir en prikleøkt i helga, håper bare på at jeg har nok jord.

Ute er det neeeesten snøstorm... hvis en legger godsida til. Snør og føyker gjør det hvertfall. Gubben har reist for å hjelpe en kamerat med å skruve bil og jeg har benka meg her med grønnsaker og dipp (og bittelittegranne cola). Lånte "Alle elsker Raymond" dvder på biblioteket så hvis jeg holder meg vaken så blir tenkte jeg å se et par episoder og hekle kant på det snedige sjalet jeg holder på med.

Ønsker alle som titter innom en fortsatt fin kveld :)

Ingen kommentarer: