søndag 28. februar 2010

Moooorder!!!

Noen har myyyyrdet mine løvemunnspirer!!! Myyyrdet sier jeg!! Tenke seg noe så ergelig >:( Ikke nok med det, noen har også spist opp flere tomatspirer (Gardners Delighten min ,smg*!)og en paprikaplante... Makan til frekkhet!



En liten buffe er gjort i stand, hvis noen ønsker seg en snack i natt også....




------------------------------------------------------------------------

Disse har spirt på kjøkkenet

Nicotiana 'Whisper mixed' PoD
Nicotiana langsdorfi fra Racemosa
Løvemunn, avkom av 'Black Prince'
Graslauk?

Og i går prikla jeg

Grønnkål 'Pentland Brig' og 'Nero di Toscana'

6 kommentarer:

Miamaria sa...

Lykke til! Det er så forbasket når noen herper på den måten.

Anonym sa...

Noe så utidig! Heldigvis er det tidsnok å så ennå da.

Mari sa...

Ja nå tør jeg nesten ikke sette det som spirer på kjøkkenet ned før julevisa blir virkelighet, den omvendte sådann...

Av de fire tomatplantene jeg sådde så var det bare Garden Pearl (hvis jeg ikke husker feil) som ikke hadde spirt. Jeg var i grunn litt kry over det, men nå får jeg bare så på nytt. Kanskje jeg er gærn og sår to av hver denne omgangen?

Margrethe sa...

Noe så urettferdig! Jeg håper det går bedre med neste omgang. Og tenk å forsyne seg slik. Mange farer som lurer nyspirte frø og små planter. Lykke til med nye frø.

IngunnBW sa...

Neiii...frekkaser altså. Godt du har ammunisjonen klar. Håper tjuspisingen ikke gjentar seg

Mari sa...

Ja jeg var mer forberedt på kravlende kryp enn tassende kryp... Har trøstesådd litt mer, kanskje ikke det lureste når det er kjeltringer på ferde, men innen det spirer håper jeg at musa enten har gått i fella eller forsvunnet.

Videre beiting er ikke tillatt!!