tirsdag 12. mai 2009

Trøtte stakkarslige småpuser

Lille My er groggy der hun ligger ved siden av meg og sover. Hun hadde fått en verk i halen sin som måtte sjekkes og har fått et tøfft rød bandasje på halen. Da hun måtte til dyrlegen blei det til at Missi blei med også, så nå er siste pusen sterilisert. Og godt er det for sånn sjauing det er når de har løpetid... Missi skulle til å begynne igjen nå og det er plundrete å holde henne inne når de andre får lov å være ute og hun blir så klengete og fæl stakkars. Nå ligger hun i en sønnelig ball på fanget mitt og sover. Missi har blitt.. ja.. onkel?

Det eneste hagerelaterte som har skjedd i dag er at jeg har fått rosenrot og Crambe cordifolia i posten, men det er ikke verst bare det :D

Etter jeg kom heim i kveld gikk jeg en tur med hundene og nå sitter jeg og drikker Solo for en gangs skyld. Gjør ikke samme nytta som Cola, men dog, fullt brukbart. Bra det ikke er så lenge til sommerferie og et mer aktivt liv ;)

2 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Uff, de er stakkarslige når de våkner av narkosen. Men det er veldig greit å gjøre "onkler" av dem ;P

Hilsen Margrethe

fru Sandeggen sa...

De har det fint som onkler. Gammelpusen vår ble onkel på ordentlig en høst. Han lå og voktet på nabofrøkna sine kattunger ute i skogen. Når det begynte å snø kom hun flyttende med ungene inni gangen hos oss...

Halebandasje er stilig..!